در اگهی تبلیغاتی قبل از کلمه ها و تصویرها اولین چیزی که توجه مخاطب را به خود جلب می کند رنگ است. با استفاده دقیق و آگاهانه از رنگ ها در کمپین های تبلیغاتی می توان جایگاه کالا یا خدمات را در بازار تعربف و به این شیوه توجه گروه مخاطب مورد نظر را به سوی آن جلب کرد.(کتاب طراحی گرافیک برای تبلیغات،علی افسرپور،ص۱۵۶) دسته بندی رنگ ها و تاثیر آن بر مخاطب
رنگ در پوستر و تبلیغات
مکنب های هنری/ امپرسیونیسم
رنگ ,مخاطب ,توجه ,جلب ,ها ,تبلیغاتی ,را به ,این شیوه ,به این ,شیوه توجه ,توجه گروه
درباره این سایت